آموزش هوش تجاری از ۰ تا ۱۰۰

  • ۰
  • ۰

کارآفرینان مشتاق با دنیایی از فرصت ها روبرو هستند. اما آنها همچنین باید بر چالش های بزرگ و رقابت قوی غلبه کنند. جای تعجب نیست که داده های Brain Stats نشان می دهد که بیش از 50 درصد استارت آپ های ایالات متحده کمتر از چهار سال عمر می کنند. در حالی که مسائل زیادی وجود دارد که می‌تواند موفقیت یک استارت‌آپ را از مسیر خود منحرف کند، یکی از حوزه‌هایی که اهمیت فزاینده‌ای برای شرکت‌ها دارد، هوش تجاری است. امروزه، بنیان‌گذاران استارت‌آپ به طیف گسترده‌ای از ابزارها دسترسی دارند که تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی و پیش‌بینی‌کننده را برای تسهیل تصمیم‌گیری فراهم می‌کنند. اما سوال اینجاست که آیا بنیانگذاران استارت آپ حاضر به استفاده از این منابع موجود هستند؟ در واقع، اگر سال 2020 را می خواهید و بعداً موفق شوید، اکنون باید آن را در اولویت اصلی قرار دهید تا کسب و کار خود را هوشمندتر کنید.
مدیریت زمان خود را بهبود بخشید
بسیاری از کارآفرینان جدید می دانند که داده های شرکت آنها حاوی اطلاعات ارزشمندی است، اما آنها این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند نمی توانند نرم افزار اضافی برای استفاده از آن بخرند. آنها فکر می کنند که می توانند زمانی برای تحقیق در مورد اطلاعات خود برای به دست آوردن اطلاعات پیدا کنند. اما متأسفانه، این نیت های خوب به ندرت به عمل تبدیل می شوند. همانطور که Anne-Claire Herve در مقاله Innovation Entrepreneurship اشاره کرد، 56٪ از SME ها به ندرت داده های خود را بررسی می کنند، در حالی که 3٪ دیگر هرگز داده های خود را بررسی نمی کنند. هنگام جستجوی دلایل سوء استفاده از داده ها، 33 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که داده های خود را بررسی نکردند زیرا مشغول کارهای دیگر بودند.
به عنوان کارآفرینان نوپا، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. از فروش محصول یا خدماتتان گرفته تا جذب سرمایه، مسئولیت های زیادی وجود دارد که شما را به جهات مختلف می کشاند. با باز کردن قفل ابزارهای هوش تجاری، می توانید وظایف بررسی داده ها را تقسیم کنید و از زمان خود به طور موثرتری استفاده کنید تا چیزی را فراموش نکنید.
سیستم روابط عمومی داده
دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه را بدست آورید.
هوش تجاری فراتر از دادن اطلاعات است. این ابزارهای تحلیلی قادر به یافتن همبستگی بین منابع داده چندگانه هستند تا به شما در یافتن دلایل پشت روندها و رویدادهای خاص کمک کنند. این ابزارها نه تنها می توانند بینش جدیدی ارائه دهند، بلکه بسیاری از آنها تجزیه و تحلیل های پیش بینی و حتی معیارهایی را برای ارائه راه حل های عملی ارائه می دهند که می توانید از آنها برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. با دانش داده ای که در اختیار دارید، می توانید تصمیمات موثرتری بگیرید.
شرکت کنندگان از داده ها استفاده خواهند کرد.
قدرت ابزارهای هوش تجاری می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و تصمیم گیری دقیق تر کمک کند. اما شاید مهمتر از آن برای کارآفرینان جدید، رقابت آنها به طور فزاینده ای از این ابزارها استفاده می کند. شرکت های بزرگ در حال حاضر راه را در اتخاذ هوش تجاری پیشرو هستند. به عنوان مثال، Wired گزارش می دهد که نتفلیکس از هوش تجاری و ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت سیستم توصیه خود استفاده می کند، که بیش از 80 درصد از محتوای تماشاگران را پوشش می دهد. یا شاید حتی تاثیرگذارتر استفاده از هوش تجاری آمازون باشد.
در نهایت، ابزارهای هوش تجاری برای مشاغل کوچک در دسترس تر می شوند. اگر از این ابزارها برای استفاده حداکثری از داده های خود استفاده نمی کنید، شکی نیست که رقبای شما از این ابزارها برای به دست آوردن برتری استفاده می کنند.

  • ۰۱/۰۶/۰۳
  • sahar saha sql

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی